2011. február 24., csütörtök

Sigma rendelésem története

Azóta fájt már a fogam Sigma ecsetekre, mióta megnéztem Dorka ezekkel foglalkozó videóját. Nagyon megtetszett, hogy az alacsony ár mellé tényleg remek minőséget kapunk. Egyedül az tartott vissza a rendeléstől, hogy külföldről postázzák a csomagot, sőt, mivel paypallal nem rendelkezem, ezért mindenképp bankkártyával kellett fizetnem, ami valljuk be, sokakat -ahogy akkor még engem is- elijesztett.

A Black Friday azonban mindent megváltoztatott. Amerika őrült akciózásba kezdett, ki így, ki úgy próbált kedveskedni meglévő és leendő vásárlóinak. A Sigma ingyenes szállítást ajánlott. Ez engem is megfogott, beadtam a derekam és 2010. november 26.-án megrendeltem az Eyes kit névvel ellátott készletet. A nevéből adódóan ez a kit 7 db szemre használható ecsetet tartalmaz. Úgy éreztem, hogy ezeket tudnám leginkább kihasználni, nem volt szükségem egy teljes kitre.

A rendelés megtörtént, majd maradt a várakozás. Sok magyar sminkes bloggernél láttam, hogy ők már megkapták a maguk csomagját, így én is úgy gondoltam, hogy nálam is már csak napok kérdése. De nem így történt... A karácsony miatt megnövekedett postai forgalom, a havazások nem segítették a csomagom mihamarabbi megérkezését. Az a tény nyugtatott, hogy másik is hasonló cipőben jártak, mint én, tehát még várták a küldeményüket. Később azonban a rendeléstől számított maximum 6-7 hét elteltével ők is megkapták az ecseteiket.

Egyedül maradtam. Sokáig nem is foglalkoztam a dologgal, kezdtem beletörődni, hogy ez az üzlet elúszott. Akkor jutott ismét eszembe, amikor olvastam Maggie oldalán, hogy ő lett a Sigma magyarországi képviselője. Azt gondoltam, megér még egy próbát, ezért írtam egy e-mailt a cégnek a problémámmal. Nagyon készségesek voltak, fél napon belül válaszoltak és megnyugtattak, hogy az ő oldalukon volt a hiba, ezért a rendelésem megakadt a feldolgozás státuszában.

Most ott tartunk, hogy kedden útjára indították a régóta várva várt ecseteimet és most már tényleg csak a postán múlik, hogy mikor is ér ide pontosan. Alig várom... november után végre a kezemben lesznek!

(forrás: sigmabeauty.com)


Ti szoktatok rendelni külföldről? Volt már problémátok a rendeléssel? Ha igen, hogyan oldódott meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése