2011. július 12., kedd

Essence multi dimension XXXL shine - 67 just shout!

Hétvégén Hajdúszoboszlóra mentünk Barátommal egy kicsit kikapcsolódni. Számítottam rá, hogy rengeteget fogunk strandolni, így egy olyan körömlakkot választottam, ami már egy korábbi alkalommal is tartósnak bizonyult. Négynapos strandolásnak volt kitéve a lakkozás, de jelentem, kiállta a próbát, a körmeim semmi pattogzás! ;) Alaplakkot nem használtam, csupán a ma bemutatott lakkot két rétegben, valamit az Essence BTGN fedőlakkját egy rétegben.

A képekért bocsánatot kérek, csütörtökön késő este lakkoztam, akkor már nem tudtam volna rendes fényben képet csinálni, viszont másnap ezer dolog volt még az indulásig, így csak szombat estefelé készültek képek, azok is... hmmm, nos, ilyen 'itt fekszek az ágyban fényképezővel, olyan szép a körmöm, fényképezzük le'  jelleggel készültek, valamint egyet a strandon is csináltam. Sok kép nem is sikerült, végül ezeket válogattam ki:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése