2012. május 14., hétfő

Újdonság hétfőre

Sziasztok! Hétfő van, egy újabb hét kezdete. Nem is tudok ennél jobb alkalmat arra, hogy egy kissé megújuljon a blog. Imádom olvasni a személyes blogbejegyzéseket, blogokat (kedvencem a testvérpáros: Adri és Brigi), ezért úgy döntöttem, mostantól én is megpróbálok valami hasonlót. Nem tudom, hogy mennyire lesz mély ez a dolog, egyelőre úgy gondoltam, hogy csak az élményeimet, történeseket írnám le... úgy nagy vonalakban. Aztán majd kialakul ez.
Elég nagy hibám, hogy részletezően írok, de tényleg, ez a tipikus "jajj, még ezt is leírom, nem akarok kihagyni semmit sem" stílus. Ezen is oldok egy kicsit, nem akarom, hogy nagyon vontatott legyen minden bejegyzés. De erre is csak azt tudom mondani, amit fentebb: majd kialakul.

Szombaton délelőtt vizsgázni voltam, nagyjából az esélytelenek nyugalmával mentem, igazam is volt, megbuktam. Életemben először a főiskolán... elég furcsa érzés volt, de az az érdekes, hogy nem a bukás ténye zavart, hanem az, hogy úgy érzem, ezt a tárgyat lehetetlen teljesíteni... borzasztóan nehéz tárgy. Nem tudom, hogy mi lesz, de rajtam nem fog múlni semmi, mindent megteszek a siker érdekében. Ismétlés majd június 15-én, az előtte lévő időpontok már beteltek sajnos.
A vizsga után rohantam a Keletibe, ahol meglepetten tapasztaltam, hogy a Budapest- Miskolc/Eger vonalon baleset miatt nem járnak rendesen a vonatok. Gyors fejszámolás, mi legyen és hogy, megéri-e kockáztatni és mégis felszállni egy alapból kb. 60 perces késéssel induló vonatra, végül úgy döntöttem, hogy buszozok inkább. A 16:45-ös egyenesen Árokszállásra jövő buszt már nem értem el, maradt helyette az átszállásos gyöngyösi. A buszon összefutottam egy volt gimis évfolyamtársammal is, Dettivel, így nem unatkoztam, jót beszélgettünk, hamar eltelt az idő. Végül nem is kellett hazabuszoznom Gyöngyösről, mert Detti szülei átjöttek értünk kocsival.
Otthon gyors készülődés, ajándékcsomagolás, aztán már mentünk is Zsoltikához szülinapot ünnepelni. Elég jól sikerült, discoban is voltunk, aztán valamikor az éjszaka folyamán sikerült is hazakeveredni, megünnepeltük rendesen. :) Boldog Szülinapot Zsoltiii!

A vasárnap délelőtt leginkább alvással telt, 10 körül sikerült felkelni, egy kis gyors reggeli, aztán elszaladtunk boltba, majd Imiéknél ebédeltünk. A délután a meccseké volt, Jászárokszállás- Csépa volt a terítéken, az ifi 5-2-re, a felnőtt csapat pedig 4-2-re győzött. :) Szuper délután!! (leszámítva, hogy majd' szétfagytam, de ez már természetesnek is mondható 15 fok alatt :D) Egyébként az ellenfél ifistái között volt egy tipikus kis flegma hülyegyerek. Szutyi volt a beceneve vagy valami ilyesmi. Beállított agyonzselézett haj, flegma stílus, nemtörődömség... azt hitte, hogy ő az atyaúristen. Mindezek mellett viszont meg kell hagyni, hogy elég jól játszott. A meccsen azonban kiállították, itt elszakadt nála a cérna. Kezet fogott a bíróval, kiabált, ordibált, káromkodott, csapkodott, szét akarta verni a kispadot... 17 évesen. Egy idegroncs volt a srác. Nulla profizmus, sportszerűség, semmi fair play... eléggé elkeserítő volt ezt látni, hogy ilyen fiatalon így viselkedik és hogy a személyisége, a stílusa a játéktudása rovására megy.
A meccs után gyorsan rendet raktam a szobámban, fürödtem, hajat mostam, vacsoráztam, majd néztem a Győri kézis lányok BL döntőjét. 8-tól viszont Real- meccs is kezdődött, úgyhogy onnan párhuzamosan kellett követnem az eseményeket. :D A Győrnek nem sikerült felülni a trónra, sajnos idegenben lőtt több góllal nyert a Podgorica (borzasztó volt látni már megint az összetört, síró győri Csajokat), a Real azonban 4-1-re nyert és megkezdődhetett a fieszta!! Annyira jó volt nézni, hihetetlen... Nincsenek rá szavak. ESTO ES MADRID!

A Mallorca játékosai így álltak sorfalat, ezzel tisztelegve a Bajnokcsapat előtt








Az este folyamán Imi is megérkezett, vadászni volt, majd sorozatoztunk még egy kicsit, de a Rules of engagement legújabb részén én elaludtam, gyorsan be is pótoltam most reggel a részt. :)

1 megjegyzés: