2012. augusztus 25., szombat

Kedvenc sorozataim

Nagyon szeretem a sorozatokat, viszonylag sokat is követek. Sajnos azonban amióta elromlott a laptopom töltőjénél valami (valószínűleg valami csatlakozási hiba lehet, már kétszer vettem hozzá töltőt, de nem ez a baja... csak az asztalnál működik, ha pl. ágyban használnám, akkor már nem tölt rendesen... ha van valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba, ne tartsa magában) nem tudom folytatni azokat a sorozatokat, amikkel lemaradásaim vannak és újakat sem tudok elkezdeni. Marad a tévé és a visszatekerhető adás, így sok régen látott sorozatba tudtam belekukkantani az elmúlt pár hétben. Innen jött az ötlet, hogy összegyűjtsem a kedvenc sorozataimat, hátha Ti is kedvet kaptok valamelyikhez. Nem fogom rangsorolni őket, egyedül a jelenleg is futó és a befejezett sorozatokat különböztetem meg.

(forrás: weheartit.com)


Már befejezett sorozatok:
Jóbarátok/Friends
Joey/Joey
Las Vegas/Las Vegas
Szex és New York/Sex and the City
Szökés/Prison Break
Csengetett, Mylord?/You Rang, M'Lord
JogÁszok/The Defenders
Életem legrosszabb hete/Worst Week

Jelenleg is futó sorozatok:
Így jártam anyátokkal/How I Met Your Mother
Gyilkos elmék/Criminal Minds
Family Guy/Family Guy
Pletykafészek/Gossip Girl
Két pasi meg egy kicsi/Two and a Half Men
Agymenők/The Big Bang Theory
Egy kapcsolat szabályai/Rules of Engagement
Barátok közt ;)

Amint látjátok, elég vegyes a lista... úgy tervezem, hogy egy későbbi posztban részletesebben is írok ezekről a sorozatokról. Egyébként ezeken kívül még van pár sorozat, amit végig néztem vagy jelenleg folyamatban van, de azért nem került be a listába, mert még nem tekintem kedvencemnek.

Ezek közül ti melyiket nézitek és szeretitek? Esetleg van olyan, amelyiket elkaszáltátok? Melyikre vagytok kíváncsiak? Szerintetek "ciki" nézni a Barátok közt című sorozatot? Ti szoktátok nézni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése