2012. szeptember 5., szerda

Filmvélemény #9- Feláldozhatók 2. (The Expendables 2.)

Tegnap voltunk 33 hónaposak és már egyébként is régen voltunk moziban, így úgy gondoltuk, hogy itt az ideje sort keríteni rá. Ezt a filmet Imi választotta ki elsősorban, de összességében én is kíváncsi voltam rá.

(forrás: filmek.s9.hu)


Előzményként elmondanám, hogy én az első részt nem láttam, de azt tudtam róla, hogy zseniális volt és híres színészekkel teli szereplőgárdát mutatott fel (Sylvester Stallone, Jason Statham, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, Jean-Claude Van Damme, Jet Li, sőt a második részben még Chuck Norris is felbukkan). Először kicsit féltem, hogy nem fogom érteni a második részt, de mivel akciófilmről van szó, ezért ezt a kételyt elég hamar eloszlattam a fejemben, mert az ilyeneknek általában minden részben egy teljesen új történetük van. Ez most is így volt, a film igazolta, hogy nem szükséges megnézni az első részt ahhoz, hogy tudjuk követni az eseményeket.

A történet egy tipikus akciófilmes sztori: a főszereplő csapat küldetést kap, ám a küldetés végrehajtása közben bonyodalmak, nehézségek, nem várt helyzetek lépnek fel, így más módon kell végrehajtani azt... röviden ennyi, hogy ne lőjek le semmit. :)

Nagyon tetszett a képi világ is, az effektek és a kivitelezés mind-mind rendben volt, semmi sem volt zavaró nekem szerencsére, bár egy-egy verekedős jelenetben nehéz volt követni, hogy na most mégis ki halt meg vagy éppen ki az, aki "nyerésre áll".

Sok volt benne a lövöldözés, a verekedés, a vér, az öldöklés és a halál, néha már fölösleges és túlontúl sok is. Emellett azonban jelen volt egy könnyed, vidám szál és a barátság fontossága is megmutatkozik. A film elején emlegették az egyik főszereplő barátnőjét és még többször is felbukkan a történetben, de később aztán egész egyszerűen eltűnik, nem is említik, ennek a befejezését egy kissé hiányoltam.

Angolul jobb lett volna megnézni, ez biztos, de erre nem volt lehetőségünk és egyébként voltak benne jó poénok, amik csak magyarul voltak viccesek.

A kedvenc jelenetem Chuck Norrishoz kapcsolódik, komolyan, ez tiszta nevetséges már, de ezen alig bírtuk abbahagyni a nevetést, már majdnem megfulladtunk konkrétan, már ezért megérte megnézni. Aki szeretné még megnézni a filmet, az szerintem ne tekintse meg ezt a videót.

Összességében nekem nagyon tetszett, jókat nevettem rajta és voltak megható jelenetek is, nem bántam meg, hogy erre ültünk be. Bátran ajánlom mindenkinek, főleg azoknak, akik szeretik az akciófilmeket. Ezek után én biztosan megnézem majd az első részt is.
Ti láttátok már ezt a filmet vagy az első részt? Mi a véleményetek róla? Tervezitek, hogy megnézitek? Mit szóltok a szereplőgárdához?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése