2012. október 19., péntek

Mit csináljunk gesztenyéből?

Nem is olyan régen posztoltam pár képet instagramra a gesztenyeszedésem eredményéről és arról, hogy mire használtam fel a szedett darabokból párat. Egészen pontosan egy kis zsiráfot és egy embert csináltam a "jó öreg" kifúrós-gyufaszálas megoldással. Nos, ez még mindig remek, de valljuk be, eléggé gyerekes is.



Az előszobánkban van egy kosár, amibe kisebb jellegű növények vannak ültetve és mindig az aktuális időszaknak megfelelően díszítjük, így végül a szedett mennyiséget ebbe terítettem bele.

Forrás: weheartit.com


A napokban azonban belebotlottam Takács Nóra videójába, amit Nektek is látnotok kell, ha kreatívabban és látványosabban, "felnőttesebben" szeretnétek felhasználni az összegyűjtött gesztenyéket. A videót IDE kattintva érhetitek el.

Szoktatok gesztenyét gyűjteni? Mire használjátok fel őket?


1 megjegyzés:

  1. Még amikor iskolás voltam, akkor nagyon sok emberkét csináltunk. :)
    Itt Pesten nem igazán boltok gesztenyefába, de ha találok, felveszem és a zsebembe dugom, csak úgy. :)

    VálaszTörlés